28 November, 2007

Olete helistanud klienditeeninduse tasulisel numbril. Teid teenindatakse esimesel võimalusel.

ütles tädirutihääl telefonis.

Tu-tii-tu-tii-tu-tii-tu-tii
tahh-tahh!
Tu-tii-tu-tii-tu-tii-tu-tii
tahh-tahh!
Tu-tii-tu-tii-tu-tii-tu-tii
tahh-tahh...

Olete endiselt ootel. Varuge kannatust.

Tu-tii-tu-tii-tu-tii-tu-tii
tahh-tahh!
Tu-tii-tu-tii-tu-tii-tu-tii
tahh-tahh!
Tu-tii-tu-tii-tu-tii-tu-tii
tahh-tahh...

Ja nii kaks päeva.
Olen väga tagasihoidlik ja vähenõudlik inimene, aga üha enam soovisin, et võiksin oma muusikavaliku üle ise otsustada. Kõrvadel hakkas valus. Eriti need kõrged tii kohad.

2 comments:

  1. Kui suur osa kõnetasust siis muusikakuulamisele kulus?
    Eks see suur rahateenimise kanal olegi...

    ReplyDelete
  2. kaasa lohutas, et raha peaks jooksma hakkama ikka hetkest kui ühendatakse. aga ma ei usu enne, kui arvet näen

    ReplyDelete