27 February, 2009

Säästureklaam

Kehvad ajad juhatavad kätte tagasihoidlikumad võimalused. Kui juhtub, et suuremateks kuulutamisteks raha napib, saab ka teisiti. Pastakat muidugi kulutab ja jalavaeva ka rohkem. Ja aega, sest üpris tüütu võib olla iga trepikoja kõrval postiljoni passimas käia. Eks too taha ka natuke asjast kasu saada, enne kui keelemärja sildikese lehenurka lubab. Aga jah - äri tahab reklaamimist ja miks mitte niimoodi.
Tuleb vaid lumepall veerema lükata. Näe, nüüd lugesid Sina ka! :D


meheema hommikune postkastileid.

4 comments:

Anonymous said...

heh, naljanina... vähemalt tartus oli see iga 'postimehega' kaasas. aga jah, me naersime ka, et surutis annab tunda, ei mingeid klantspildiga reklaambuklette enam :D:D

osaline said...

ära võta mult usku, et tubli BB on jaganud Tartu töösoovijaile pastakad ja märkmepaberipakid ning saatnud nad suurtele tegudele :D

helle said...

Näe, mul oli ka samasugune postimehe küljes! Aeg on õpetanud õnneks!? kõike umbusaldama, muidu mine tea, oleks äkki helistanudki ja teab, mis oleks sellele järgnenud. Aga ei helistanud BB-le, olgu jumal talle armuline.

tegelinski said...

Aga miks Päevaleht ilma jäi...