17 October, 2009

Lööve

Voodist välja ronides märkasin linal pisikesi musti täppe. Kirbud???
Igasugu pisinärilised toidavad üle mu hästiarenenud paranoiat.
No aga kirbuhammustus peaks olema punane ja sügelema. Aga need hammustused, mis minu ihu katavad, on mustad. Ei sügele. Või tegelikult, hakkas tunduma juba, et sügelevad küll.
Mõnes kohas polnudki enam täpp, vaid kõver joonemuster, nagu oleks ürask naha alla käike ajanud. Mida värki???
Siis tundsin, et SEE jubedik on ikka veel teki all. Kangestusin. Tema ka. Ei, see polnud kirp ega lutikas. Keegi palju suurem. Must kõva kestaga elukas, üle 5 cm pikk, pea musti mõtteid täis.

3 comments:

tegelinski said...

Tavaliselt leian ma veel ristsõna ka :P

osaline said...

see oli silmapliiats, mille ma sahmerdades koos asjadega hommikul kotist voodile valasin. küllap libises tekiserva alla. õnneks ei ole ma mingi printsess herneteral :P

Rattus said...

Elad ohtliku ja põnevat elu :P