29 October, 2010

Räpane lugu

Kallis sõbrants!

Su mees võttis mult eluisu.
Ausalt. Kui oleksin hingeski aimanud, mis toimuma hakkab... Ma ei oleks sellel juhtuda lasknud...

Minnes pakkis ta kaasa kõik need ilusad unistused, mis koos veedetud õhtu jooksul sündinud olid. Jättes maha vaid midagi kohevat. Pehmet.
Halli.

"Tead, kuidas mind kutsutakse?" muigas ta hüvastijätul.
Jaa. Ma tundsin selle looma ära nendest tulukestest silmades ja sellest, millises seisukorras ohver maha jäeti.

Kogu minu elamine jäi tema järele kisendama. Seinad. Põrand. Lagi?... Jah, ma usun et seegi. Aga eriti voodi. Ja elutoa põrandavaip. See oli neile erakordne kogemus.

Deem. Ma istusin päevapikkusel koolitusel, kus otsiti elamuspaketti nõudlikule maitsele... ja siis maandub see mu korteris - lukskomplekt elegantsest, nõtkest ja vaimukast mehest ning tema...

:D :D :D

...uue ajastu tehnikaimest.

Mu elamisest on eraldatud pool kilo tolmu (ja ma ei taha mäletada, millest see koosneb). Ma sattusin muljetavaldavalt meeldiva suhtleja mõjuvälja ja usun siiralt, et vanaviisi ei saa elada. Uus viis pole paraku taskukohane :)
Kiidan toodet, aga
ainult
koos pakkujaga :D

3 comments:

Eve Piibeleht said...

Lohuta end sellega, et samu massinaid saab netimaailmast umbes kuus korda odavamalt. Pakkujaid muidugi mitte.
Ja ka Kärcheri profitolmuimeja on peaaaegu sama hea. Maksab 3000 eegu ringis, on pidevalt Stokkeris saadaval ja rikki kah ei lähe, minu oma on kindlalt üle kümne aasta vastu pidanud.

osaline said...

Thela, Sa ütlesid selle ise välja - pakkujaid ei saa! ;) Eriti meeldis mulle see koht, kus paluti intelligentne masin häälkäsklusega tööle panna. Sa ehk ei usu, aga see õnnestus mul! :D Lux-mees ainult naaatukene aitas ja vajutas samal ajal nuppu :D :D :D

Köögikata said...

Hehee, mina avastasin peale seda esitlust, et kui ma oma peaaegu 20-aastasel Philipsil (meie kõige-kõige esimene ost HobbyHallist, kui nad ainukestena Eestis ka madalapalgalistele järelmaksu andma hakkasid) kõik filtrid ja tolmukotid uuendasin, tegi ta täpselt sama head tööd. Kusjuures see esitlus tõi mulle veel teise pettumuse. Sõbrants, kes soovitas, lubas, et onu tuleb, teeb mul põranda või voodi (omal valikul) täiesti puhtaks. No mul oli just kõik koristamata ja onu sai ühe ruutmeetri pealt oma piisava tolmuhunniku kätte ja rohkem ei suvatsenudki koristada. Pähh!