14 June, 2011

"Unustatud hinged"

Alguses oli lihtsalt lõbus. Igasugu naljakaid asju pandi tegema.
Siis piinlik. Päris näitlejad toodi kohale. Loomulikult ei olnud nende pärast häbi. Ikka enda.
Siis hakkas õudne. Prooviaeg kahanes silmnähtavalt.
Nüüd on juba põnev.

Kui võimalik, tule vaatama ja kuulama. Kui nüüd millelegi eriliselt tähelepanu juhtida, siis otsi üles keskmise taustahüti lapsed. Need on kõige armsamad, ilusamad, töökamad... (Minu geenid ja kasvatus!) :P
On hullult lihtsameelse või lihtsalt hullumeelse pilguga mõisavalitseja - Madis Kalmet, ilukingadega Indrek Saar... Ja muidugi Rita Raave! Ta on vapustavalt sümpaatne, habras, tark ja us-ku-ma-tu mäluga.
Rohkem ma ei ütle midagi. Üllatu ise.

2 comments:

uurija said...

Nõustun kõigega, millele Osaline tähelepanu juhib. Mul tekkis ainult üks küsimus: milline neljast taustahütist võis olla too keskmine? :)
vahva etendus oli ja mulle meeldisidki kõige rohkem need mitte-päris-näitlejad, nii ehedad, lustakad ja mängurõõmu täis!

osaline said...

He-hee. Neist neljast taustahütist oli keskmine see viies, mis jäi etenduseplatsil Kadi hurtsiku taha. :D