17 November, 2011

Roni maha!

Eile hommikul kaalult maha astudes tõdesin, et kaotada pole midagi. Nii suurt asja lihtsalt pole võimalik ära kaotada! :D :D :D
Niisiis. Ostsin endale lõunaks pirukaid.
Ehh. Põnn tuli ja vaatas mulle senikaua anuvalt otsa, kuni ma murdusin ja pirukad kotipõhjast temale loovutasin.
Täna oli hommikul söömiseks liiga kiire ja lõunasöögi unustasin maha. Paar sellist päeva veel ja tekk on mulle jälle paras! :P
Ainult et... ülehomme on pikemat sorti pidustusi oodata.

Ja veel.

Kas auto vasak ja parem latern asuvad vasakul ja paremal auto alla jääja või autoga sõitja poolt vaadates?

4 comments:

udupea said...

ja kui mina Sulle otsa vaatan kas Sinu parem silm on Sinu paremal või minu paremal?

osaline said...

Aitäh! Sellised näited jäävad mulle meelde! :D
Järelikult olen oma lähitulevikuelus vasak kojamees. ;)

Oop said...

Kumbapidi peab seisma, kui kaalupatarei ytleb "Lo"? Tuleks rohkem syya?

osaline said...

Kaalu peal on alati mõistlik seista seljaga näidu poole. Või nii, et kõht selle ära varjab. :D