20 April, 2013

Kuidas tellida torumees

Veefilter vajab vahetamist, aga mina sellega küll hakkama ei saa. Ei üritagi. Mäletan eelmisi katsetusi liiga selgelt.

Voh! Meelde tuli! Sõber torumees võttis selle jaoks mingid spetsiaalsed tangid. Aga ma ei hakka teda ometi nii kaugelt kohale helistama. Õnneks on mul pisike ja tragi naabrinaine. Nagu Aatomik. Tema suudab kõike. Aga selgub, et tal pole vahendeid. Paljakäsi pole mõtet. Ma isegi ei kutsu.

 Helistan parem sõbrannale. Tema mees ütleb, et tavaliste torutangidega seda küll ei ava.

Naaberkülas elab veel üks imemees. Helistan talle.
"Ok, eks ma hüppan läbi!" lubab too. Paneb kohe toru ära, nii et ma ei jõua küsidagi, mis päeval. Asetan mobiili lauale ja vaatan, kuidas mingi masin õuele sõidab. Ei ole!? On!!! Sellist kiirreageerimist küll ei osanud oodata. :)
Selgub, et saab siiski ka käsitsi. Lihtsalt tugevat meest tarvis. Olemas.

Uskumatu! Lahe! Nii suur mure murtud, kusjuures igasuguste murdmisjälgedeta!
:D :D :D

No comments: