01 August, 2013

Punktist A punkti...

"Ema! Vaata mulle netist bussiaegu. Helista siis, kui oled leidnud!"
Ei, kas tead. Mõtlesin, et vaatan ja võtan lihtsalt teadmiseks. :P

"Leidsid juba?"
"Oota. Ei leidnud. Ma otsin ühe teise variandi ka. Nii. Kirjutada saad? Saadan sõnumi?"
"Ma jätan meelde."
Õel irve minupoolses toruotsas.

Vuristan: Koht, väljumisaeg, bussi number, saabumisaeg, koht, väljumisaeg, bussi number, saabumisaeg või variant 2: koht, väljumisaeg, bussi number, saabumisaeg, koht, väljumisaeg, bussi number, saabumisaeg.
"Ee... saada ikka sõnum!... Kindel, et teine buss ikka ka läheb? Kus seal see bussipeatus üldse on?"
"Grossi poe taga."
"EI OLE!"
"On küll!"
"EI OLE!"
Ee... kogu aeg on ju olnud. Nüüd enam mitte? Kuskil mujal? Siis ma ei tea...
"Jänedal ei ole Grossi poodi!"
"Ääh! Mis Jänedal? Tapal. Tapal on Grossi pood. Poe taga on bussipeatus. Kui sa seal bussist väljud ja kuhugi ei lähe, tuleb varsti järgmine buss. Nr 64. Lähed peale. Sõidad läbi Lehtse. Sõidad Jänedale. Tuled tiikide juures maha..."
"Kus tiikide juures?"
"Sõidad Lehtse kaudu. Jäneda raudteejaama juurest läbi. Enne Piibe maanteele keeramist buss peatub. Seal on tiigid."
"Ma tulen raudteejaama juures maha."
"ÄRA TULE! Tule tiigi juures. Saad 2 km lähemale. Seal on parem Jäneda."
"Aga kui ta ei peatu??? Siis ma sõidan ju Aegviitu!"
"Sa ju ostad pileti (või ei olnud plaanis?) Jänedale. Kui paistab, et ei peatu, küsi."
Või ei. Käi Aegviidus ära, sõida Tapale tagasi. Kas vaatan, millise bussiga sealt tagasi algusesse saab? :P

No comments: