16 October, 2008

Mandunud maanteeröövel

On liik inimesi, kes absoluutselt ette ei mõtle!
Liigi stiilipuhta esindajana avastan poe juures bussi oodates, et mul on... ca 2 krooni piletirahast puudu.
Et kuidas nüüd? Jala 8 km vihma ja tuult? Lähen bussi ja palun kümne krooni eest sõitu? Matemaatika ütleb, et peaks alla kilomeetri marssida jääma :D
Märkan kolleegi ja sööstan röövile.
Piinlik.
"Kaks krooni?" on kolleeg pisut hämmingus. "Mul on 25 ka!"
Aga nii palju pole vaja. Hommikul saab rahakotti tankida.

Et aega veel on, sorin taskud ja koti korralikult läbi. Leian veel 1.50.
"Hea, et 50 senti laenama ei pidanud," mõtlen.
Hea???
Huvitav, kui suur võiks olla minu seisusele kohane laen?
http://www.logistis.cz/obscastnik/rumcajs.gif
pilt

2 comments:

Oop said...

Jee! Rumcaaaajs! :D

Kusjuures see raamat kadus mu majapidamisest kunagi algklassides ja rohkem välja ei ilmunudki. Arusaamatu.

osaline said...

mina pole võtt!