09 December, 2008

Hästi ja halvasti

Kati rõõmustas eile meid oma mänguga. Seesugune lahe leiutis sundis ennast ka pingutustele. Esiti küll sõbrannale pakutud harjutused, aga pea neist tubli õppematerjal ei või sündida.

Küsitakse:
Olen sellepärast mures, et kuidas R kurgust kätte saada? Äkki tiriks?

Vastan:
Alustuseks muidugi "mesilane" ja "mootorpaat", kuid perspektiivis tuleks motoorika arendamine kombineerida sõnavara laiendamise ja mälu treeninguga:
Draakon trampis Draamateatri trepikojas.
Traksidega traat-trussikutes treial trikitab trapetsil.
Trotslik trombonist trehvas trampliinil trallitanud trianglimängijaga Trondheimi trahteris.
Trukkidega trikoos transseksuaal triigib triiphoones truudusetu trummari trendikaid triatsetaatkiust trippe...

Kuna tundus, et häda pakiline, saatsin läkituse koheselt teele, aga mõtteid muudkui koguneb. Ja märkan nüüd, et kiiruga koostatud lauseis on mõni sobimatu sõna sees ( nt "trummar" - lõpus ka R, ei lähe mitte).

Oi, kuidas mulle meeldib inimesi aidata!

Tore, et midagi ka hästi läheb. Hommikul, kui teise sõbranna soovil lasteaia seinale saaniga jõulumeest joonistasin, sättis end minu kõrvale istuma üks iseteadlik tirts. Üldiselt meeldinuks mulle ilma publikuta toimetada, aga olgu siis pealegi.
"Praegu on minu kord!" teatati tähtsalt (nojah, tavaliselt kõnnib logopeed temast ju mööda). "Te võite ka tulla!" lubati seejärel armulikult kõigile huvilistele.
"Kui teid siia ümber nii palju koguneb, ei saa ma joonistada," hädaldasin kitsaks jäänud liikumisruumi üle.
"Olgu, ma siis rohkem ei kutsu," pakuti lahkelt. "Aga neid, kes tulevad, ei saa ma takistada!"
Eksole!
"Sul ei tule täna vist kõige paremini välja," nuriseti hetke pärast, kui uudistaja täheldas, et üks kriips on kuklast puudu ja saanijalase all peaks lumetriip olema.
Rrrrr!
:D

No comments: