12 February, 2010

Kurguerr

Kaasa sattus logopeedi levivälja. Tal on juhuslikult ühe sellise ameti esindajaga lähedasemapoolsed suhted.
"TREPP saab kenasti öelda ka ühelöögilisega," tutvustatakse erinevaid R-e, aga uksekella TRRRRR nii ei õnnestu."
"TRRRRRRRRRRRRRRR..." põristab kaasa võidukalt oma prantsuse erri.
"Ja kus keeletipp oli? All!"
"TRRRRRRRRRRRRRRR..." kuriseb uus R.
Ahah. Et ka nii on võimalik. Ok.
"Keeletipp on ülemiste hammaste taga. KeeleOTS peab värisema."
"Võin selle panna kuhu iganes, aga väristama ma ei hakka!" teatatakse resoluutselt. "Olen põhimõtetega mees!
VIRRRU VERRRI EI VÄRRRISE!"

1 comment:

Rents said...

Ja mina olen raudses hädas, sest kuidagi ei taha see prantsuse r välja tulla - eesti keelt rääkides pole hullu, aga prantsuse keelt purssides tahaks ju ikka põristada. Olen proovinud nii ja teisiti, tulemuseks on ikka hrhrhrhrhhhhrr, millega kaasnevad kahte lehte lendavad tatipritsmed. Ka niipidi võib.