27 February, 2010

Tüdrukute õhtu

Koguneme medium-põnni teise korruse voodile. Epp lööb põnni kaisus mõnusasti nurru, kuni ta õudusjutu finaaliga kus see ja teine ehmatatakse.

"Ma pean endale nüüd ilusa raamatu otsima," hädaldab vanim tütreke. "See oli NII õudne."
Samas jääb talle haldjakõrvadega Venno Loosaare pilt näppu. "Need saated lähevad iga aastaga kahtlasemaks! Otto-Triin oli kõige parem. Aga siis ükskord läks Otto-Triin ära. Päriseks ära. Ma olin NIIII KURB!"

"Kes need kaks inimest on?" jääb pesapõnnile minu vanaema ja vanaisa pilt silma. "Vanavanaema ja vanavanaisa või? Mamma ema ja papa isa?"
Jep. Loogiline. Isadel sünnivad pojad ja emadel tütred.

Põnn17 esitab slaidikava endast, vanemast õest ja nende peikadest. Tüdrukutel on hea maitse :)

"Kes selle on teinud?" pistab suurpõnn mulle sõbrapäeval saadud järjehoidja nina alla. Kinkijate nimed tema poole.
"Ei ütle!"
"Sina, jah?"
"Sa ei arva seda ilmaski ära!"
"Nagunii sina!... Hääh," saavad autorid avastatud.
:)

No comments: