09 September, 2010

Uskumatu

Lapsed olnuks nagu hüpnoosi all. Vaatan töölehti ja ei jõua ära imestada. Valmis. Kõik sai valmis! Kõigis tundides! Üks poiss ütles isegi:
"Aitäh tunni eest!"
Armas taevas, tee nii, et nad kooliaasta lõpuni sellises olekus püsiks. Isegi, kui neid mult seetõttu ära võtma hakatakse :)
Veel üks õnnestumine:
Mul õnnestus sattuda ühe toreda inimese sünnipäevale. Kolmandat korda viimase paari päeva jooksul :D

Veel üks õnnestumine:
Pikapäevarühmas, kus inglise keele õpetamisel suhteliselt väheseid edusamme esile kutsusin, taasomandasin terve hunniku väljendeid.

Veel üks õnnestumine:
Mul läks korda pikapäevarühma ruumi uks lukku keerata niipea, kui õngitsesin lukuaugust välja minu mänguasjakogust värskelt kaotsi läinud minivõtmekese.

Veel üks õnnestumine:
Manööverdasin autode vahelt välja nii, et ei vigastanud ainsatki masinat. Aga võimalus oli mõlkida korraga nelja.

Veel üks õnnestumine:
Tõstsin valmisprinditud töölehed hommikul miskipärast kotist välja. Õnneks unustasin kotti hunniku muid väga sobilikke vahendeid. See tähendab, et homseks on mul kahe tunni materjal valmis. Kuigi (kiitmise järgi otsustades) mulle improviseerimine sobib :D