29 November, 2010

Jõulusoov

Kaasa pinnib juba mõnda aega: "Mida põnnidele jõuluks kinkida?"
Ajad on keerulised, eks tuleb leidlik olla.
Päkapikk otsustas, et ta käib ikka sel aastal ka, pole need lapsed nii halvad ühti. No toob karamelli - see ka komm!
Pisipõnn istus õhtusöögi järel tugitooli, vaatas unistaval pilgul kaugusse ja heietas: "Ma tean, mida ma tahaks. Ma tean, mida ma tahaks..."

Toetasin sõrmed klaviatuurile. Nüüd see oodatud avaldus tuleb!

"Kotletti! Mitte poepihvi, vaid sellist PÄRIS. Sellist, nagu meil kodus tehakse!"

Ookei. Seda annab ehk korraldada juba millalgi enne jõule. :)

4 comments:

Köögikata said...

:o)))) Väikesed armsad soovid.

Oop said...

Ei ole siin midagi. Kui öeldi, et jõuluks, siis jõuluks.

Mina muidugi selliseid kinke teha ei oska. :(

KR said...

2 jalaga maas. Konkreetne tegelane:)

Emmeliina said...

äkki lükkida punasele paelale, no need kotletid
ajad sellised :P