13 November, 2010

Mälestused 2

Söögilauajutud.

A: "... ja ma tahan oma meigiasju tagasi!"
E: "Mis meigiasju??? Minu käes neid ei ole!"
A: "Mu huuleläige oli sinu käes. Ma ise nägin!"
E: "Viisin selle ainult tahatuppa."
K1: "Niisiis (pikk süüdistav pilk ainsa meessoo esindaja - K2 - suunas) jääd üle veel sina."
L: "Mind ei kahtlusta keegi?"
K1: "Loomulikult mitte!"
K2: "Ausõna... homme toon tagasi!"
K1: "Muidugi on veel võimalus, et see näriline, kes ükspäev kapi all krabistas... tuleb välja - huuled värvitud."

K1: "Ma arvan, et olen ka selline loomasallimatu tüüp. Ses mõttes, et... sallin küll, aga nad istuvad mulle hästi ruttu pähe."
A: "Nagu rott!"
K1: "Ta tassis pool elamist raamaturiiuli taha!"
L: "Karta on, et see talle saatuslikuks saigi."
K1: "Ülesöömine?"
L: "Huulepulgad ja kreemituubid... Ta näris metallist kreemitopsile augu sisse!"
A: "Minu hambaaparaati näris ka. Ma sain ju uue. Hambaarst veel kiitis, et kohe näha, et on ikka kantud."

No comments: