26 February, 2011

Kohe näha, et vanad sõbrad

Arvutis olen ikka täitsa tohman alles.

Põnn asjatas midagi ja kukkus siis hädaldama: "Pooled tähed on numbrid!"
Vahva. Hea, et ma sellega tööd ei pea tegema, eksole.

Tark sõber tuleb gmaili vestlema.

- es saa vastata, -663ed tähed 6n n40br5d -
- ja sa ei saa neid enam õigeks? -
- :'(
- selle saab ju tagasi õigeks panna. õpetan, või ta lihtsalt ei lülita? -
- ür5tan s55n he35tada s433e -

Selgub, et paanikaks polegi põhjust. Jama. Mul olid juba kõik ettevalmistused tehtud. :)

- Kuidas muidu? -
- Mis seal ikka. Astun vaikselt vanaduse poole. -
- Õnneks pole kaugele minna. -

Rrrrrr. :D

PS
Mulle tuli täna postkaart. Kiivriga onu pilt peal. Arvuti hommikuse viguri mõjul tõlkisin kandidaadinumbri selliseks:
(oi
See on ju nagu silmapilgutusega naeratus! Nii sümpaatne. Keegi üritab mulle vihjet anda? :P

1 comment:

Anonymous said...

enitaim! :P