18 August, 2011

Nädalavahetus algab nüüd

Arvasin, et mu reede, laupäev ja pühapäev on otsast lõpuni sisustatud, aga pruukis vaid kellelgi tulla abi paluma, kui mu sisemine sekretär ajagraafikusse kuus vajalikku tundi vahele nügis. Hm. Tuleb lihtsalt varem alustada. Veel varem. :D
Lõbustab see, et kuskil leidub kaks kena inimest, kes ei tea, et laupäevase öö veedavad nad minu juures. Katsun selle neile võimalikult mugavaks teha. Ah, kuidas mulle üllatused meeldivad! :D

Kohalik kultuurijuht tuli täna kallistama. Tore inimene muidu, aga iga selline kallistus on kindel ohumärk. Midagi on õhus. Ei kulu palju aega, kui leian end jälle mingist veidrast situatsioonist. Ja kostüümist.

Aga see tähendab... et õige varsti lähen mina ja kallistan omakorda kedagi. Kes siis varsti avastab end sama veidrast kostüümist. Sest üksi pole huvitav. Nii et, kuskil askeldab üks kena inimene õndsas teadmatuses... :D

Homseks lubab sooja ja päikesevõimalusega ilma. Loodetavasti on päike varakult jalul. Paar tundi enne tavapärast ärkamist sobiks hästi. ;)

Nii. Nüüd algab piletilõikamine. See on lõpuks üpris valus.

No comments: