18 August, 2011

Rattale!

Pärast eilset kolme sünnipäevitamist võib see olla kurnav, ent kasulik.

Eile
sooritasin oma kõigi aegade edukaima juuksuritöö;
näppasin koolimajast paar potilillevõrset oma aknalauadžunglisse
ja jäin kohe koristajale vahele. Aga mina pole süüdi, et lilli kästakse (juurdumise õnnestumiseks) varastada! (Loomulikult ei kooskõlastanud ma oma patutööd aiakalendriga);
ummistasin (kohtumisi kokku leppides) totaalselt oma nädalavahetuse (aga vähemalt esialgu tundub kõik teostatav).

Aga nüüd - sadulasse!

4 comments:

neiud ärevil said...

Mina olen ka täheldanud, et näpatud lilled hakkavad kõige paremini kasvama.Loomulikult ei keelaks mitte keegi pisikest lillelapsekest, aga sellel pole ju siis seda suurt arengut.Vahel on mõni lausa imestanud, et kuidas Sinul küll see lill nii uhkelt kasvab ja temal palju väiksem ning kiratseb ka veel takkapihta. Ma olen siis ausalt tunnistanud, et tegelikult ongi ju see just tema lille laps.

osaline said...

Nooh, ega koristajatädi mul kah käsi väänanud. Hakkas nö kaasosaliseks. :D

tegelinski said...

Kurnatud mina... olen kohvitassi najal juba ellu ärganud ;)

osaline said...

tahad külla tulla? viime tulbisibulad ära? ;)