02 July, 2016

Kuri sakslane

Aah! See paganama mäluröövel! Ma olen pool päeva käinud kuurist ajalehte toomas, et laearmatuur ära katta ja lage värvima hakata.
Esimene kord nägin, et kuuri ees tahavad lilled kastmist, tõin vett ja sujuvalt hakkasin lillepeenraid rohima.

Rohisin peenrad (9) ära, läksin uuesti ajalehte võtma, aga avastasin, et külapäevast on jäänud paar laualina kuuri. Viisin tuppa. Otsisin veel pesusid, panin masina tööle.

Läksin kolmandat korda kuuri, võtsin käru ja vedasin tapeedisodi jms pahna lõkkeplatsile ning hakkasin tuld tegema. Vahepeal oli meeles küll, et ajalehti on vaja tuppa viia, aga lõkkel pidi ju silma peal hoidma.

Hakkasin NELJANDAT korda kuuri minema. Isa tuli uksel vastu, ütles, et tõi natuke puid, võib laduma minna. Läksin.

Tulen tuppa tagasi, söön, pikutan pisut ja meenub: ajalehed kuurist!

Lähen viiendat korda puukuuri. Naabrid on grilli ümber kogunenud. Aga mina EI JÄÄ juttu ajama, mul on vaja kuurist ajalehed tuua.

Teen ukse lahti, vahin ringi ja no mitte ei tule meelde, mida paganat ma siin seisan ja vahin!
Aa!
Ajalehed!

Ära tõin! Ja kell pole veel kuuski. :/

Ajalehe sisse on muide laelampi väga tülikas mässida.
Kilekott on palju käepärasem. :/
JÄRGMINE VAATUS:

Tõin redeli.
Kuurist. ;)
Jorisen endamisi: "Öeldi ju mulle, et mis ma sest laest värvin. Mingit vahet pole. Üldse ei saa aru, kus vana ja värske piir läheb...
Panen tule põlema. Ehk siis näeb paremini..."
Ja klõpsti!
:D :D :D


1 comment:

Lendav said...

Tegus päev ja valgus ka korralikult kotti püütud :D