11 July, 2007

Pulmakleidimure

Jäta või mehele minemata! Sõrmuste suhtes pole siiani ühest otsust langetatud. Kui korra juba jõudsime selleni, et visandasime midagi soovitut paberile ja kõndisime meistri juurde, öeldi meile selline kuupäev, et ma ei elagi nii vanaks, ja selline hind, et süda tegi jonks ja vikati luiskamise helid kajasid kõrvus. Suutsin peaaegu väärikalt väljuda ja olin valmis esimeses ettejuhtuvas vanalinna söögikohas prae tellima. Kas või kummalegi oma! :P Kaasa kergitas ainult kulmu, tema meelest olla priiskamiseks piisavalt tähtis sündmus, aga no kuulge... neid tuhandeid sai na-na-natuke jahmatavalt palju. Pisut harjun, siis...
Kuna sõrmused pulmadeks nagunii valmis ei saa ja tuleb leida kt-d, meile (olgem ausad, mulle) meeldis Claddagh'i sõrmuste lugu, Iiri reis kohe-kohe käes, siis äkki midagi sealt? Arutleb inimene, kes hindadest/kurssidest midagi ei tea. Ja neile ainulaadsetele, müstiliselt hinnalistele rõngastele keskendume kunagi tulevikus. Kui keskendume.
See selleks. Kleit. Ma peaaegu tean, mida tahan. Naturaalsest linasest, valge aluskleidi peal, mis ka võiks natuke kuidagi välja paista. Kindlasti mitte selline, mis rahvariidevööga servatud või rikkalike rahvustikanditega koormatud. Kui, siis pilu. Metallosised on teretulnud. Kuskil. Kuidagi. Ee... edasi ei oska midagi konkreetset lausuda, ja karta on, et kui sellise udujutuga õmbleja ette ilmun, on kimbatus kahepoolne. Kui töö saakski ette võetud, ei pruugiks sel lõpuks minu nägemusega mingit pistmist olla.
"Blogi!" pakkus kaasa, ja siin ma nüüd olen. Minu kallis ainus lugeja! On Sul mõni pildilink või muidu hea idee?
Midagi sinnapoole:

4 comments:

leheneeger said...

Claddagh`i variante (ja muid ilusaid sõrmuseid) leiad Iirimaal kui mitte tuhandeid, siis sadu kindlasti. Astu sisse mistahes kullapoodi... Kui on aega otsida, siis võid ostu teha ka suhteliselt soodsa hinnaga.

osaline said...

Lohutav. Läheks kleidiga ka nii :)

osaline said...

Ups, kust ma sellise sõna võtsin. Torbik. Nii piinlik

Juurak said...

Teisele katsele. (Kirjutasin just ilusa ja pika kommentaari, aga unstu läks miskit). Igatahes. Et netis on ju enamik mustreid tasulised (http://www.sew-what.us/Fair_Maidens_and_Princesses.php). Ja täistööpäev läheb, kui otsida. Võtmesõnadeks medieval, dark ages, kirtle, chemise, dress, costume, pattern jne...
Näiteks selle proua töid vaadates ehk saad mõne idee
http://matildalazouche.livejournal.com/
Erinevad aluskleidid
http://www.eredsul.org/earl_mike/FlamePeace/AOPSeptBatch/stcostume2.htm
oijahh. Kui mul nüüd miskit ette ei tule, siis leian ehk veel mõne lingi... Praegu proovin seda postitada.