14 December, 2007

Lumerõõm

Tänase päeva vaimustus! Pärast seda, kui olime esimese-teise klassiga koolimaja helbeid täis meisterdanud, õpetasin uut oskust igale vastutulijale :D
Geniaalne oma lihtsuses! Olen ikka veel lummatud! :)

Veel viis päev kooli- ja lasteaiapõnnidega kirikusse. Üks 3a poisterahvas viskus enamuse sõiduajast pingi seljatoe tagant välja nagu kellakägu ja välgutas oma säravaid silmi:
"Ma olen sinu sõbel! Ma olen sinu sõbel!..." (ikka on veel mõni jäänud! :D)
Kohale jõudes vallandusid üleüldised elevusrõkked:
"Surnuaed! Surnuaed! Surrrnuaed!!!"
Õpetajad ajasid kulmud kortsu ja kamandasid seltskonna vagusi olema. Uus kirikuõpetaja ootas väravas, juhatas rahva sisse, rääkis mõne sõnaga jõulupühadest ja uuris siis, kui palju lapsed usuasjadest teavad:
"Miks inimesed kirikus käivad? Mida nad siin teevad?"
"On tasa," tuli õues õpitu kohe kõigile meelde.
Huh! Nüüd ma tean, kuhu lapsed saata, kui lärmiks kisub :D

No comments: