05 February, 2009

Kolm parandatavat probleemi

Sain Kukupailt Tiiu sünnitatud meemi: "Minu 3 probleemi koos lahendusega."

Ho-ho-hoo! Minul juba probleemidest puudust pole.
Kõige-kõigem on hetkel ülikool. Kohati tundub, et pigem olen mina probleemiks ülikoolile.
Iseenesest paistan ju veel väga noor ja tark ja andekas, aga seda alati ainult sinnamaani, kuni õppejõududelt tagasiside saabub. Abi on võimalik, aga raskesti leitav - ajudoonor. On vabatahtlikke? Eelistuseks frontaal- ja temporaalsagarad, aga ega ka ülejäänud paha tee.
Probleemid kaks ja kolm (nende olemasolust sain alles eile kolmeaastase suu läbi aimu):
"Õpetaja, sul on liiga suured jalad, aga - vahet pole!"
Lahendus: kirurgiline sekkumine???
No ja üks kukupailik probleem ka: akna taga käib vilgas elu, aga minu ja fotoka kooslus pole suuteline seda täie teravusega edastama :(
Lahendus: istutan männi 2 meetrit köögiaknale lähemale.
Keda pilduda?
Tegelinski (minu pikaajaline psühholoog ja psühhiaater)
Veepang (Pole probleeme? Nädala pärast tekitame!) :P
Jospel (Probleem on tema perekonnanimi) :P

6 comments:

Anonymous said...

mis mu alalõug teile ilmlõpmata ette jääb? mina hakkan juba kahtlema, kas mina üldse saan sellsie asjaga hakkama...

kukupai said...

Aitäh, lahe oli lugeda!
Ja vähemalt see pilt siin on küll väga ilus.

tegelinski said...

No ma ei tea... kui on lahendatav, siis polegi nagu probleem.
Aga lahenduseta probleemid... need lahenevad ise.
Kui lahenevad.
...
Aga kuna mulle sellised tähtsad tiitlid oled omastanud... no ma püüan probleeme leida... tänutäheks :P

tegelinski said...

Aga sinu probleemid mulle meeldivad. Olen nõus isegi jagama... mõnda neist :)

v. said...

Arvestades seda, et Sa tead, mis asjad need sagarad on ja milleks kasutatakse, ei saa Sa olla veeranditki nii rumal kui väidad. :-) Ja probleemidest pole puudust, kohevarsti panen kirja.

tegelinski said...

ära tegin :)