26 January, 2010

Arvamusliidrid (4 - 7a)

Mis on sõda?

P1: Kole asi. Seal saab surma.

T1: See on see asi, kus kõik lähevad sõtta ja surevad ära.

Miks sõtta minnakse?

T2: Sest nende boss käsib.

P1: Oma maa jäi väikseks või keegi vallutas selle ära.

T1: Pahadele meeldib sõda teha. Neile meeldib nii väga teisi inimesi tappa. Kasu pole midagi. Lihtsalt. Pärast lähed politseisse selle eest.

P2: Kui vaenlased on sinu vastu.

T2: Niimoodi võib ka juhtuda, et keegi tapab kellegi lossi ära ja lõhub lossi ära ja teeb selle suuremaks.

P2: Kuidas saab suuremaks teha, kui lõhub? Siis raiskad ainult raha!

Mida võitja saab?

P1: Terve maa!

P3: Triljon maja!

T1: Kui eestlased võidavad, siis saavad rahulikult oma maa peal elada. Minu isa on jahimees!

Kas isa peaks ka sõtta minema, kui sõda oleks?

T3: Jaa! Kõik mehed peavad. Kui on suur sõda, siis peavad naised ka. Ja kui on väga suur sõda, siis peavad lapsed ka.

Mina küll ei tahaks kedagi püssiga lasta.

T3: Ma läheks odaga. Õnneks isal on õhupüss.

Mina ei tahaks üldse kellelegi haiget teha.

T1: Jah. Sest see võib olla kogemata sinu pereliige.

Mis see võit üldse on?

T3: Võit on õnnelik asi. Siis saad auhindu. Spordis võidab igaüks.

T2: Kurikat või medalit võib võita. Meil on kodus kaks medalit ja üks kurikas!

Mis on rahu?

T2: Kõik on kuss. Ei tee piiksu ka. Ega häält.

P2: Siis ei ole mingit laskmist.

T1: Kõik on surnud.

Kas sulle meeldib rohkem sõda või rahu?

P4: Mulle meeldib, kui päike paistab.

2 comments:

helle said...

Täitsa nõus P4ga:)

Anonymous said...

mina ka :) aga variant "kõik on kuss" pole ka paha :P