13 June, 2010

Vaimulikul laulupeol


Jõudsin kesköö paiku koju, süda Sisaski Sanctust täis.
Tormasin netist lisa saama ja avastasin...
et olen käinud üritusel, mida justkui poleks toimunudki. Või kui, siis oli see selline ühe anonüümse dirigendi ja juhmide lauljatega pidu, millelt lapsed esimesel võimalusel jalga lasid.
Kommentaare lugedes hakkas tunduma, et ega ma enam korralike inimeste hulka sobigi.
Aga võimas oli ju!!!
Lõbus. Liigutav. Hariv. Minu maailm sai küll mitme väga hea teose ja autori võrra rikkamaks.
Vaevalt, et Evelin Kõrvitsa "Ütle, mis on inimene?" või Mart Siimeri "Unelaul" kellelegi parandamatuid vigastusi tekitades kõrva lõikasid.

Üleüldse. Minu meelest peaks iga inimene elu jooksul törtsu Sisaskit ära laulma. Soovitavalt Lehari Kausteli juhatusel ;)

3 comments:

KK said...

Oi, Sisask on tore! Meenusid kohe kunagised segakooriaastad, mil ta ise peadpidi klaveris meid saatis :D

kukupai said...

Ja Lehari on minu tütre lapsepõlvesõber :)
Aga Nagis on albumite kaupa pilte ning fiiling täitsa hästi edasi antud...
Muidu ma suur muusikasõber pole, aga Sisaskit kuulaks küll.

joanamari said...

mina käisin ka sellel peol
loogi tegin
http://joanamariblog.blogspot.com/2010/06/mitu-muljeid-ja-rabelemist-tais-paeva.html
ja sinu pildi peal olen ka olemas
orkestri kõrval vasakus nurgas lauljate keskel valge kraega;))))