02 April, 2011

Dieettoit

Olen viimastel päevadel tihedamini kaaluga suhelnud ja ei saa mõnest asjast aru.
Miks kaalun hommikul pool kilo vähem?
Vahepeal mingeid väljaminekuid pole toimunud.
Voodi on kuiv.
Hing läks uitama ja pole veel tagasi tulnud? Minu avar poolekilone hing?

Kuna on paastuaeg, üritasin ka pisut. :)
Nüüd tuleb tagasi normaalse elu juurde jõuda.
Viilin kõrvale soustist-kartulist ja laupäevapannkookidest ning hautan endale köögivilju.
"Valage peale kuiva veini," soovitab pakend. Hm. Vermut on vist väga vale asi? Mis meil siin kapis veel on? Dreamer. Valge. Magus. Nooh, ma võin ju sidrunit peale pigistada.
Hautis lõhnab nagu pohmelleri hingeõhk.
"Lisage lõhekuubikud."
Kust ma neid püüdma lähen? Aga... Mul on külmas mingi tursa-asi. Paneeritud.

Pole kindel, kas see roog tuleb kokkuvõttes kuidagi kehasõbralikum, aga peamine on usk!

Toorjuustu ka peale. Toorjuust on kindlasti väga kasulik.

Maitseb nagu... toit. Kes valvab, et ma seda nüüd korraga alla ei kugistaks? Ja mida teha ülejäänud veiniga? Sõbrannaaaaa! Sina oled targem, Sina kindlasti tead. ;)

2 comments:

tegelinski said...

Nüüd on natuke juba hilja. Kardan, et mõtlesid ise välja. Ja tegid ära...

Aga paastumise asemel oleksid võinudki rohkem magamisele panustada. Magamine kulutab 60 kcal/tunnis. Istumine kulutab 80. Ma nüüd ei tea, kas istudes magamine kulutab äkki 140. Peaks järgi proovima. Hommikusi kaalumuutusi võrreldes peaks olema võimalik.

Magamise asemel koristamine on ka mõte - 220 kcal/tunnis. Tulemuslik isegi siis, kui ainult pool ööd koristad.

Teoorias olen ma tugev...

osaline said...

Ja kui unes koristada?

Vein on täitsa alles. ;)