02 December, 2012

Üheksa mehe ramm, kaheksa mehe laiskus

Ühel päeval läks mul pikendusjuhet tarvis. Kohe.
Kuidas ma siis küll kapi seinast eemale sain? Siiamaani imestan.

Nüüd tuli kõik uuesti oma kohale paigutada. Pikendusjuhe kapi taha. Kapp seljaga vastu seina. Riiuleid tühjaks ei viitsi ometi tõsta ega pealmist osa maha ubida. Aga alumine riiul on näiteks tihedalt keraamilisi seinaplaate täis laotud ning ega ülejäänudki tühjana seisa.

Õnneks on tuba nii väike, et nügimiseks ulatub igalt poolt seinast tuge saama.

"Ema, oota, ära liiguta. Ma toon fotoka!" palub põnn, kui parasjagu risti üle voodi viskun, kätega kapist haaran ja jalad vastu peeglikappi sirgeks surun.

Unistagu edasi. Ma olen kiire. Ja tugev.

Nüüd oleks tarvis külgepidi ka liigutada. See on pisut keerulisem. Ruumi vähe ja ega ma seina vastupidavust eriti usalda.
Ragiseme, aga ei murdu.
Valmis!
:D :D :D

No comments: