07 August, 2013

Fotojaht. Köögis

Vaatasin teiste postitusi ja häbi hakkas. Mina ei tegele kokakunstiga. Mina teen süüa.
"Oluline on kogus, mitte kvaliteet!" 
Kõik teavad mu lipulauset.
Hoidiste valmistamisel olen mugav ja laisk: mikserdan toormoose või keedan korraga mingi tohutu laari. Üks tegemine.
Aeg-ajalt lahendatakse köögilaua ääres ristsõnu.
Voodis on mugavam.
Aeg-ajalt siin süüakse. 
Toas on rohkem ruumi.
Söögid on lihtsad. Näiteks... pelmeenid. 

Üksi olles vahel ei satugi kööki. Kas on külmik täitmata ununenud või pole lihtsalt isu. 
Ja endiselt: Toiduga mängitakse.
Mul on palju häid sõpru. Üks tassib kõrvitsaid, teine kurke-tomateid, kolmas õunu... Viimane kingitus on nii suur, et ma ei julge köögiustki avada, kurgisöömisest rääkimata. :D
Ka pesu pestakse köögis. Peamiselt rohelist.
 Leidsin blogist mõne aasta taguse pildi. Kui kõrvaltuba veel roheline polnud. Muidu kõik endine. :)
Üks kohustuslik köögielement veel:

Teiste köögid.

6 comments:

Köögikata said...

Ma võiks üldiselt oma köögielu kirjeldamiseks üsna copy-paste Sinult teha. Ainult pesumasin on mul esikus, koera asemel on kass ja värv on teine. :)
No ja muidugi pole mus seda suuuuuuuurt kurki. Äge!

Köögikata said...

Sry, mõtlesin mul, aga käib mus ka :P

tegelinski said...

Tundub, et igal hommikul enne pildistad ja siis sööd?

osaline said...

Tegelikult mitte. Need on vist üsna ühe ja sama päeva toidud. Taldrikule otsitud kõik söödav. Kusjuures saia ma eriti ei armasta. Hapukurgi ja juustuga oli üsna söödav. :)

tegelinski said...

Käisin eelmisel nädalal ka teie külas pelmeene söömas, olid vist seene-kapsa pelmeenid. Kõlab kummaliselt, aga maitses hästi :)

Ti:a said...

mis koefitsendiga need PUNASED tomatid on elamisse lastud? täitsa roheline ju kõikse elamine.
Ja vaata et sa sõrme ei lõika, hakkab veel rohelist verd jooksma :)

Kurk on nagu minu suvekõrvits.