30 January, 2016

Mul on hambad...

Veel on.

Üleeile ajalehte lugedes avastasin, et tükike tugevamat mind otsustas korpuse küljest irduda.
On alles tänapäeval uudised. Ehmatavad hambast suure killu välja. Ja kohe ikka esireast.

Helistasin oma toredale hambaarstile. Mis tähendab 26. veebruar??? Selleks ajaks... Ei julge mõeldagi. Kolleegide soovitusel pöördusin palvega pealinna. Tunti kaasa. Aga ka seal olevat paarinädalased järjekorrad. Aga lubasid mu meelde jätta. Juhuks, kui tekib loobumisi.

Ja õhtul leidsin postkastist teate, et fortuuna naeratas. Oodatakse juba homme.
Ma vastu ei naeratanud. Hirmutan veel ära.

Mina olen maalt. Igasugused linnaskäigud tekitavad minus ebamugavust ja ebakindlust ja alati uurin põhjalikult aadresse ning aegu ja teen märkmeid. Lõpuks unustan paberi loomulikult koju. Seda mäletasin, et arsti nimi on Põder. Üle kontrollides selgus, et ei. Isegi mitte Jahimees. Metsaga polnud midagi pistmist. Tähtedest oli sama ainult E, aga see asus kah hoopis teises kohas. Nii palju siis mälust.

Linna oli mul lisaks hamba ravimisele nii palju vaja, et tahtsin sealt meetri valget riidest linti. Lootsin möödaminnes kuskilt Balti jaama turuletist osta.

Nad on turu ära varastanud!
Otsisin mitmelt poolt. Ei leidnud.

Nüüd ei osanud ma oma linnaloaga miskit peale hakata. Läksin polikliinikusse. Poolteist tundi varem.
Nojah. Kesklinnas on kindlasti rohkelt paelapoode, aga ennast tundes oleks mul siis arstitooli istudes kümme kaubakotti näpus.

Kõndisin küll hästi aeglaselt, aga kole vara jõudsin siiski.
JA KUTSUTI KOHE SISSE!!! (Kuigi üritasin tõrkuda, et mina pole üldse see, kelleks nad mind peavad).
Jäädi endile kindlaks.

Ehmatusest kukkus kotil sang küljest ja minul prillid peast. Hea, et katki ei astunud.
MIKS alati minuga juhtub?

Röntgenist tagasi, küsis arst, kas tean, et... :D :D :D Teadsin. Sellist laadi asju kipud märkama. :P

Pole parata. Kohalik arst meeldib mulle rohkem. Pisiasjad. Ei räägi üle minu, et noh, kui ta tahab seda hammast, teeme siis. On rahulikum ja esitab pikemaid, kuid selgemaid küsimusi. Tema juures on tore käia isegi ebameeldival põhjusel.

Aga registratuuri inimesed meeldisid mulle kohe väga. Ehk neil on natuke puhtam ja viisakam töö kah. Tegid seda ilmse rõõmuga.

No comments: