11 May, 2007

Poliitikast, peeglitest ja andekusest

Teooria ja praktika kasinus ei loe, kui sa ise oled lihtsalt liiga andekas! Järgmisena pean loengu kvantfüüsikast. Selle kohta lugesin kunagi vähemalt mingit artiklit. Tühja sellest, et teised ära petsin - uskusin hetketi juba ise ka. Eriti tulemusi arvestades. Tuletasin meelde aastataguse seiga, kus mul koledate kokkusattumiste tõttu tuli puises inglise keeles tutvustada huvilisest välisturistile õpilastööde müügis rippuva siidsalli valmistamise tehnikat. Suutsin jutu käigus luua äärmiselt huvitavaid teooriaid ja, nagu nüüd katsetamisel selgus, need toimivad!!!

Poliitika on tähtis. Poliitikul on tähtis käia aeg-ajalt majast majasse, perest peresse. Ministril tuleb külastada koole, eriti kui on haridus-. Aga teha seda minule nii ebasobival hetkel! Või mis! Pole hetke, mida ma ebasobivaks muuta ei suudaks! Ikka tahaks end pisut sättida, kui külalisi tulemas. Isegi pesed. Aga kui siis pärast mõningast kuivamist vaatab sulle peeglist vastu... ee... ma ei tea, kes see oli, aga ta äratas õudu. Kui juukseid on nii palju pähe antud, võiksid nad olla vähemalt ühtepidi. Sellised asjad tabavad alati ootamatult ja viimasel hetkel, kui päästa ei anna enam midagi. Keerasin sõbranna kingitud siidräti kunstiliselt pähe ja tundsin end mõnusalt täpselt sinnamaani, kus minister ja fotograafid olid välja astunud ja minu tee peeglist mööda viis. See, keda nägin, ei meenutanud millegi poolest seda, keda eeldasin näha. Tegusa casual-tüdruku asemel vahtis vastu keegi, kes on vähemalt 3 ööd järjest külapoe taga maganud ja arvab endiselt, et näeb šikk välja. Oli kord tore multikas "Seente ja herneste sõda" ja sealne juuksurijärgne kärbseseen tuletab end peegeldustes ikka ja jälle meelde. Näos, mitte soengus. Viimase oleks justkui vanajumal kibekiirel heinaajal suvalisest kuhjast hanguga pähe visanud. Aga ma sündisin märtsis! Nii et ... ei peeglid ega poliitikud kuulu täna mu lemmikute hulka. Kuigi koristajatädi väitel olnud tegemist üle aegade kenamate ja galantsemate meestega. Võib-olla oli see ainus elus minister, kes mulle koju kätte tuleb, ja mul jätkub tähelepanu vaid iseendale. Super.

No comments: