27 February, 2008

Penumbra. Oi, see seostub küll!

Olen
  • oma ravumivarud tilgatumaks joonud,
  • manustanud sellele lisaks 1,5 liitrit kummeli-sidruni-meeteed (kõlab, nagu midagi liiga kasulikku),
  • hammustanud peale 100g Fazeri pähklišokolaadi,
  • taburetiga elutoa põranda värvituks kõõlunud,
  • lugenud-lugenud-lugenud, täheldamata, et sellest ka midagi külge korjuks,
  • ehitanud enda ümber pesa sadadest kasutatud salvrättidest,
  • korjanud kokku vajaliku instrumentaariumi,
  • kole,
  • pahur,
  • põdur,
  • unine,
  • loll,
  • ülejoodetud. See saab end veel rongis meelde tuletama
Miks ma küll sinna galeerile ronisin?

5 comments:

v. said...

Vabandust, et haiget inimest tüütan, aga ma olen pea täitsa ära murdnud, püüdes meenutada, mispärast see viimane lause nii tuttav on. Kuskohast see pärist on?

Segasumma Saara said...

galeerile?

Oop said...

Moliere, "Scapini kelmused". ETV jooksnud yrgammu suurepärase Andrus Vaarikuga peaosas.

osaline said...

täpselt! :)

v. said...

Jah, ma pärast päev otsa kestnud nuputamist, sõites trammiga kodupoole, tabasin ise ka ära... Kuum eesti tüdruk - võtab aega see mõtlemine. :-)