04 February, 2008

Salasõber. Mäng

Kannatamatu inimeseloomana ei jõua ma mängu kutsumist ära oodata. Kuidagipidi ju olengi juba kaasa haaratud :D
Kopin aga Tiiat.
Kuidas näeb välja blogi salajane sõber?

Reeglid: kirjelda blogi välimust, sisu, anna vihjeid stiili vm. kohta, ära ütle blogija või blogi nime.Teised blogijad peavad päeva jooksul ära arvama , kellest jutt.
( vihjeid võib ka päeva jooksul lisada).

Arvata võib mitu korda.
(õigeid vastuseid võib tulla mitu, siin ei joosta võidu,kes esimesena arvab)Nii saavad ka teised blogijad ehk endale uue tutvuse või kinnituse, et tegu väärt blogiga.
Blogimängijate arv pole piiratud, ideed võib kopeerida ja kaasa lüüa.
Võid anda ka teistele blogipidajatele teada, et kus blogide all mängitakse.Anna teatepulk kellelegi edasi.

Ja minu sõber...ARVA ÄRA KELLE BLOGIST JUTT!

Kui talle külla minna, tuleb silmitsi seista aial kõõluva ja silmi volksutava kassiga.
Tema koduaknast paistab Tartu tigutorn.
Vähemalt paari päeva eest pidi ta veel kentsakas välja nägema oma torti täis kõrvadega kõhuga.
Ta nimi on mõnusalt kaisune ja
ta on astunud 714 sammu.
Ja et ise tulin, kutsun üles uusi isetegevuslasi: ärge jääge kutset ootama!

Tore üritus! Aitäh alustamast, Tiia! :D

7 comments:

Segasumma Saara said...

Hmmm ... ma tegin GOOGLE'i OTSINGU!!! :D:D:D

Segasumma Saara said...

Noh, et teada saada, kellel see torti täis kõrvadega kõht on :P.

Segasumma Saara said...

Aga olles nüüd kirjeldatava isiku teada saanud, julgen avaldada kahtlust selle Tigutorni-väite osas. No võibolla kui ta teleskoobi võtab ja maja katusele ronib ....

osaline said...

oih, jah! usaldasin liialt mälu. tegelikult oli:
"See tigutorni tipp jääb mulle otsepilti piki tänavat kui trenni sõitmiseks sillale suundun - mulle meenutab ta pirakat torti iga kord."
Aga kuna mulle kohe miskipärast meelde jäi, et sa aknast tigutorni näed, kibeles tükk aega keelel, et ega sa kogemata mu meheema pole. :P kaasa arvas, et nime poolest võiks :D

Segasumma Saara said...

No kui sa kannatad oodata veel mingi 10 aastakest võin ehk sinu meheemaks saada küll äkki :D. (Juhul kui su praegune mees selle aja peale pidevast pruukimisest väheke amortiseerunud peaks olema.:P)

Ti:a said...

:) võtke heaks.
mis mind selle mängu juures paelub on see, et kui mitmenäoliselt me osakme vaadata. üks märkab ühte teine teist ja siis töded ,et oi, ka nii on ju vöimalik.
muide, ma tegin google otsingu 714 sammu ja sattusin otspidi siia tagasi ;D

kukupai said...

Ja kass on tal ka nunnu! Endast rääkimata :P