18 September, 2008

Katsed aktiivsöega

Nessie võib olemas olla. Pole probleemi, usun, Trulla!
Aga kuidas uskuda, et mind aitab must tabletike, mille üks vendadest praegu vett täis morsikannus laiali pudenes, arvamata midagi riknenud piimatilgast, mille ma talle rünnata ulatasin?
Ei tea, mida ma näha lootsin. Et kõik nähtavad osakesed jalamaid tableti suunas vudivad ja end selle külge haagivad? Et pisike must känkar paisutab end sisinal kannukujuliseks, haarab veest kõik ebatervisliku ja moondub siis tagasi tabletiks, jättes maha kristallselge vee? No ma ei tea. Mingitki märki, mis minus usku tekitaks. Palun! :(

Vaikus

6 comments:

Manjana said...

ma ei saa aru, mis katse see on? Kas sütt ei kasutata pigem mingis filtris, millest siis sopane asi läbi filtreeritakse?

noh või siis võetakse sisse, et kõht kinni (või lahti) läheks :)

osaline said...

Katse mõte seisnes selles, et tahtsin oma silmaga näha, mis mu sees toimuma hakkab. Ei näinud ma midagi :D

Udo said...

Nii need uskumatud sünnivadki....

Segasumma Saara said...

:P

Näha polnud, aga näe, aitab ometigi - proovitud ju, eksole :).

Ja ma siiski kahtlen, kas see ikka ainult usu jõud on, mis korduvalt meie kandi kõhutõbedele piiri on pannud :).

osaline said...

mul polnud aega uskuda ega ka tableti mõjule loota. mul OLI VAJA KOHE olla jalul ja tervisel ei jäänud üle muud, kui alluda :D

maailmaparandaja said...

A proovi nt fantaga. Mina kunagi tegin ka puhtast teadusjanust katse.(katsest võib täpsemalt lugeda siit: http://maailmaparandaja.blogspot.com/2006/04/olen-kemik-segan-morssi.html) ja tulemus oli silmaga näha.