20 September, 2008

Puudega ja ilma

Põnn tassib puid tuppa.
"Kas ma võin nii teha, et toon ühe kärutäie tahatuppa, ühe teie tuppa ja ühe kööki?"
"Pea nüüd, ma tahan elada ka kuskil!"
"Ega mul seal kärus nii palju ka pole."
"Kui palju on?"
"Mingi viisteist?"
"Miks sa tühja käruga sõidad?"
"Võib-olla ei ole ka. Ma pean üle lugema. Palju siis vaja on?"
"Mingi 30 puud kööki ja meie tuppa kokku."
Veidi aja pärast:
"Emme! Kust sa teadsid? Oligi 30 puud!"
"Kus?" huvitub kaasa. "Kuuris kokku?"
"Ja-jah. Külmad ajad ootavad ees."
"Varsti kolite kõik minu juurde linna."
"Aga tegelikult ka peaks vist mõtlema hakkama kevadise puudetellimise peale. Ei tea, kas peaks pöörduma konkreetselt mõne inimese poole või otsima mingi firma?"
"Abstraktselt kogu inimkonna poole pöördumine ei anna vast tõesti soovitud tulemust. Kui just tõstatada see probleem ÜRO Peaassambleel..."

Põnn teeb ahju tuld :D

No comments: