19 November, 2008

Homme ostan endale pika pesu, valehambad ja kiiktooli

Eile hommikul teatas üks tuttav bussis, et käis linnas oma juubelit pidamas. Pubis.
"Sa tuled ka linnast?"
"Ja-jah. Pubis jäi käimata. Ajasin oma praktikaasju."
"Õudne, on ju! Praegu sunnitakse kõik vanainimesed koolis käima," tundis peoline mulle kaasa.
R-rrrrrr!

"Minu emal ei ole sellised juuksed!" protesteeris neljane põnn, kui pildimängus üht kirjulakalist emaks nimetasin.
"Aga mina olen ka ema. Minul on ka lapsed. Teeme nii, et see ema olen mina?" üritasin kompromissi leida. "Vaata, minul on ju punaseid juukseid ka!" lehvitasin põnni ees oma lakka.
"Ja kollast!" nõustus põnn. ... "Ja halli!"

Nuuuuts! Ei ole juuuu!

3 comments:

tegelinski said...

Astu läbi, ehk leiame sobivat, suurt hinda ei küsi :P

osaline said...

pesu, hambad või tooli? :D

tegelinski said...

Valik on sinu :P