01 January, 2009

Aasta vahetub

"Mulle tuli äkki meelde, et... ME OLEME ABIELUS!"
"Et mõttekäik milline? Miks see naine siin on? Ta elab siin. Miks siis mina siin olen? See on MINU naine!!! AAAAAARH!" :D

"Ma ei saa ikka lõuna-aafriklastest üle ega ümber."
"Pudeli järgi otsustades eelistad valgeid?"
"Erinevaid veine on joodud: punast, valget, roosat, rohelist. Aga musta? Pole kohanud."

"Ma ei tea, mis see on, aga muusikasse ta küll ei lähe."
"Ee... liiga kiire mu jaoks! Ma pole kunagi eriline tantsija olnud."
"Kas me tantsime???"

"Veel oliive, musi?"
"Küll ma jõuan."
"Varsti lihtsalt ei ole."
"Siis joon marinaadi ära."
"Siis teeme võidu?"
"Sa lihtsalt ei tea, et köögis on veel!" :P

"Mm... Mandariin oliiviga! Huvitav mõte!... Peab tunnistama, et mitte kõige parem."

Uusaastatervitus. Sõnumina. Nime pole, ainult number.
"Guugelda!"
Alibaba Manufacturer Directory.
Ok.
"Sulle sama, kaunis tundmatu," kirjutan vastuseks. Siis meenub, et see on ühe põnni uus number. Oeh. :D

1 comment:

Segasumma Saara said...

Teil tuli küll see uus aasta üsna meeleolukalt :P.

Head Uut ;)!