15 January, 2009

Jeee! Ma tegin seda! Jälle!!!

Tegelikult on 2 tundi veel anda, aga looodetavasti ei taba mind paari tunni jooksul mingi viiruslik nürimeelsus.
Õpilane Kiir suutis viimasel ööl end kokku võtta ja kirjutada 10 (loe: K Ü M M E) konspekti. Loomulikult olid olemas visandid, mida tunnis teen, aga õnnetuseks sattus mulle nii fantastiline juhendaja, et põhimahv läks uute töölehtede ja mängude loomisele. Loomulikult mitte midagi nii uhket nagu mõned, aga lõbu jätkus mitmesse tundi ja ega need mängud siit ju kuhugi kao :)
Kui te enne õhtut uudistest kuulete, et Mustamäel varises üks külatädi keset päeva kooli peatrepile ja magab seal nüüd õndsat und, siis arvatavasti olen see mina, aga mu unenäod saavad olema ilusad. Mul on praktika tehtud. Ja ma võin magada kas või ... homse varahommikuni.

No comments: