11 December, 2010

Kontrollitud

Ülevaatusele minek.
Minu mõistes pikem tee ees, põikasime tanklasse.

"Kas tosooli kontrollisid?"
"Täna mitte. Eile ka mitte. Aga seier ütleb, et pole hullu."

Seier kuulis ja ajas pea püsti. Laksaki.
Auto alla lahises ilus helesinine lombike.
Minu kallis ja paljukiidetud üliväimees sukeldus (see on küll vale sõna kuivaksjooksmiskatastroofi juurde) oma puhta jopega minu neljarattalise lemmiku sisikonda, karjatas korraks kurvalt: "Nii ei tehta!" ja oli siis natuke aega MacGyver.
Tassisin talle soovitud tööriistu. Õnneks mul on palju toredaid tuttavaid ja keegi ikka lähedusse satub, kui häda käes. Sain noa ja kruvikeeraja ja palju osavõtlikku suhtumist. Ja minu MacGyver ei ärritunud üldse, kui ma endagi nina õnnetuskoldesse toppida üritasin. Vähe sellest, kutsusin teisi ka.
Terveks saime :P

Nüüdseks on auto üle vaadatud ja kõlblikuks kuulutatud ning päeva tähistatakse koogiga. Kolm korda võib arvata, kes küpsetas ;)

Mul oli plaanis pikem kiidukõne kirja panna, aga just saabus e-maili teade:
"proovime saia ka!"
:D

No comments: