07 November, 2007

Sõnakunstitund

Näppasin endale hommikul ühe tirtsu. Müstika, kuidas õigesti valitud vahendid silmad särama panevad! Ma armastan oma tööd, lapsi ja... noope! :D (andku andeks need, kes end kõrvalejäetuina tunnevad).
"Koer ei sõi-da ron-gi-ga, ta peab ja-la mars-si-ma!" (hii! Kui juba mulle pähe jääb, siis lastele ammugi!)
"Kus sina mul siis nüüd olid?" uuris klassijuhataja tunni lõpuks teiste juurde tagasi jõudnud tüdrukult.
"Kunsti tunnis!" teatati tähtsalt. (Kunstiõpetaja juures ju!)
"Äääääh!" sumises klass rahulolematult. "Miks tema sai kunsti? Kui meil hakkab, siis tema peab sinuga lugema tulema!" nõuti õpetajalt. :D

Ja veel. Kunstis meisterdasime pildiraame. Ja salaja valmis ka mulle üks. Klassi ühistööna, omaalgatuslikult. OK, kõik ei löönud kaasa. Meel on ikkagi liigutatud.

1 comment: