01 January, 2008

Lõunamaa sefiiri hammaste all ragiseb suhkur

Esmalt me emmessennisime vastastikku: kaasa köögist, mina elutoast. Sain ta niikaugele, et viimase emoodi tõi isiklikult kohale! :D
Aga magusad emoodid kiusasid, et kuskil võiks veel ka kommi olla...
"Mul on riidekapis üksik pulgakomm!" meenus mulle.
"Kindel, et sa seda ise ei taha?"
"Mkm! Enda jaoks on mul üks laiaks istutud välimusega sefiir!" tõttasin riiulist hommikust leidu ära tooma. "Aru ma ei saa, miks nad sinna sisse moosi panevad? Sefiiri mõte on selles, et ta oleks selline mõnus, mmm..., aga nüüd on liiga magus! Amps?"
"Ma söön moosi vahelt ära? Mhmh! Sefiir peab olema ikka selline... kergelt hapukas!"
"Eks ole! Sefiir moositagi ei maitse nagu vanasti. Ta on nagu lõunamaa sefiir - suhkur ragiseb hammaste all!"
Elutoa laualt leidsin veel pooliku šokolaaditahvli ja magamistoa aknalaual peaks olema üks sussikas. Leiaks nüüd veel need paugutajad ka üles, mis ma enne jõule ostsin. Tunnikonspekti teemad oleks veel eriliselt hea leid...

No comments: