29 January, 2008

Puuvillid, mardariinid ja muud loomad

Nõudlik noormees (4a):
"Mis siia pildile on joonistatud?"
"Lennuk, ma arvan... See lendab kõrgel taevas... Teeb häält... Sellist rumalat häält... Kõrvad vilisevad."
"Aga mis siia pildile on joonistatud?"
(sai)
"See mulle ei meeldi."
"See on ju sai! Vorstiga sai on nii hea!"
"Mulle ei meeldi vorst."
"Aga moosisai?"
"Ei, mulle ei meeldi!"
"Mida sina sööd?"
"Teed joon."
"Midagi sööd ikka ka? Kas sa suppi armastad?"
"See on NII KASULIK! Ei! Mulle ei meeldi supp!"

Tarmukas tütarlaps (4a):
"Mul on tegelikult köha. Õuest sain. Vaata, vahel juhtub nii!"

(Teeme huulte ja keeleharjutusi)

"Tegelikult emme ütles: -Mida rohkem sa nägu teed, seda rohkem sul kortsud tulevad.- Mul on tulnud. Aga sellest on juba aastaid möödund!"

Üldnimetused. Puuviljad.
"Kas tomat on ka puuvili?"
"Muidugi on! Kasvuhoones!"
"Aga tomatitaimed päris puu kõrguseks ei kasva."
"Mh! Vanasti ikka üüdakse seda puuks! Aga see on praegu..."

Matemaatikust mehehakatis (5a):
Köögiviljad.
"Tomat,..."
"Mis veel? Tomati sõber, hakitakse koos tomatiga salati sisse ka?"
"Ketšup!"
"Kurk! Ja kaalikas on köögivili. Ja kartul, porgand, peet... Mis sulle nendest kõige rohkem maitseb?"
"Friikartulid."

Seenepilt.
"Kas sa tead ka, mis seen see siia on joonistatud?" (puravik)
"Söögiseen!"
"Kas sa selliseid seeni ka tead, mis ei ole söögiseened?"
"See... putukate seen!"
"Kas sina armastad seeni süüa?"
"No väga mitte. Keskmiselt 32 protsenti."

1 comment:

Segasumma Saara said...

Nad on sul ikka andekad seal :D!