18 March, 2008

Tagurpidi-Antsud

Kui vahel harva laste ligi lastakse, tahaks teha natuke omamoodi.
"Mis siin toimub?" küsis kolleeg, leides õpetaja laua juurde rivistunud põnnid, igal paberileht näpus.
Toimus värvipiltide joonistamine. Tundus lihtsam, kui kümne erineva soovi järgi paljunduspiltide otsimine.
"Milleks internet on?"
Eeh!
"Joonista mulle päkapikk!"
"Aga kevad on ju?"
"Ma tahan ikkagi päkapikku!"
"Olgu! Teeme siis päkapiku." Kevadisel päkapikul olid lühikesed kossupüksid jalas ja pall kaenlas.
"Tahan ka samasugust päkapikku!"
Järgmine, jalkapäkapikk, oli kavandatud väravavahiks.
"Talle ei mahu ju number särgi peale!"
"Teeme siis habeme lühemaks."
"Müts ei tulnud ka välja! Viltu pidi olema!"
Kui samasugune, siis samasugune. :D
"Joonista mulle printsess! Joonista talle onu ka kõrvale! Ma ei taha sellist onu, kellel vuntsid on!"
Pole probleemi, kustutame ära. :)

Saabub inglike, "Ratatouille" film näpus.
"Jäta meelde! Vajutad AUDIO ja valid eesti keele!"
Kui nii, siis nii.

"Kas meil täna tunde ei olegi?"
"Koolivaheaeg on. Puhkame! Aga võimlemistunni teeme ikka, eks?"
"Mina ei taha võimelda!"
(Kes on hiljem kõige innukam kargleja?) :D

Filmi vaatamine.
"Kuhu sa pidid vajutama?" kontrollib nõudlik hääleke.
"Audio!" :P

Film on huvitav, aga kevad akna taga huvitavam veel.
"Mina ei taha õue minna! Mina jään tuppa!" teadustab juba tuttav kiusupunn. Aga kus sa pääsed! Ja kes on õues kõige toimekam? ;)

Uneaeg.
"Täna teeme nii, et ma teile unejuttu ei loe."
"ÄÄÄH!"
"Täna ma hoopis jutustan teile ühe loo."
"Mina ei taha, et jutustatakse!"
"See on lugu ühest väikesest poisist, kes ise ka ei teadnud, mida ta tahab. Ja sellest, kuidas Une-Mati ühel õhtul tulemata jäi."
"Olge tasa, ma tahan juttu kuulda!" kamandab põnn, kes just äsja jutustamise vastu sõdis. :)

"Pane nüüd silmad kinni ja tuleta meelde, kust poiss, kutsikas ja pisike punane auto läbi pidid sõitma, et koju tagasi jõuda. Mina aga vaatan, kelle juurde teist Une-Mati esimesena tuleb".

Kiire ja valutu. :D
Jättis parasjagu niipalju aega, et raadio "Kuku" peale keerata ja kaasat kliimasoojenemisest, integratsioonist, pärandifondist ja muust olulisest rääkimas kuulda. :)

No comments: