30 March, 2008

Tartu vaksal on kell 8 väga inimtühi

Hommik. Suht varane pühapäeva hommik. Kaasa jaoks lausa ülekohtuselt ja põhjendamatult varane pühapäevahommik. Aga ma sain oma kullakese jalule ja raudteejaama. Isegi 20 minutit ettenähtust varem. Ei noh, ilus oli. Vaikne. Isegi liiga. Ses mõttes, et aeg lendas, aga rahvast ei kogunenud. Kel juba seal maal, et...
Tean, mida mõtlete! "Keera kella!"
Keerasin! Õiges suunas kusjuures. Ainult et vana pea vedas alt. Mäletasin rongiaega minutipealt. Aga teadjamad inimesed ütlevad, et see on VÄGA aegunud inf. :(
Keegi vähemalt rõõmustas - meheema! Ta lootis nii väga, et tuleme varsti jälle. Aga et juba nii ruttu... :)

5 comments:

tegelinski said...

Miks mu tuju kohe hommikul lõbusaks läks? See vist näitab mu halba iseloomu :(

AlaR said...

ära arvagi, et ma irvitamise lõpetan :D:D:D see on see asi, kui on vaja igasugustega netis jahuda ja rongiplaani jaoks aega ei jää :P

osaline said...

lumepall seisab sügavkülmas kaks nädalat küll, et seda oleks võimalik kellelegi krae vahele torgata. teeks kohe kaks lumepalli?

Oop said...

Aga mina tean. Aga mina tean.
Praeguse mõttevahetuse järel igatahes rohkem kui enne.
Või kas tean?
Osaline seda teab. :)

osaline said...

:P:P:P:P:P
nutikas poiss!