04 July, 2008

Ütleks, et läheb väga hästi, aga mõni muutub veel kadedaks

Hommik kinnitas mu head organiseerimisvõimet.
Ühest küljest on mul nüüd trobikond võtmeid, mida enam kasutada ei saa, aga vastukaaluks teine trobikond, mis tööle ei hakanudki. Ühest küljest on mind ju blogilandis hoiatatud turuvõtmete eest, aga teisalt oli nii tore vaadata, kuidas kutt neid teha pusis. 6 x 15.- selle rõõmu eest pole üldse palju! :D
Kolm võtmekotikest maksid 3 x 5 krooni. Elagu Selver! Võime neis kotikestes esialgu näiteks patsikumme või peenraha hoida.

Hetkel, kui olin valmis neljasajakrooniseks väljaminekuks, lehvitas hea haldjas mu nina ees silti 70% alega.

Ma sain kokku varutud kõik soovitud asjad, väljaarvatud kaelapadi, aga et sellel on kalduvus karvu ajada ja katki minna, minul jälle kalduvus sellised asjad endale külge unustada ja piinlikesse olukordadesse tormata, siis ongi hea, et ei leidnud. See-eest on mul plaaniväline 3 l pesugeeli, 1,5 l külmsuppi (mida ma ei söö) jne, jne.
Ja veel leidsin ma Selverist küüslaugutäidisega oliive ja arvan teadvat, keda selle eest tänada.
Armas K, kui Sind huvitab, mida MINA oliividega teen, siis - ma tegin purgi peaaegu üksi tühjaks (ja otsin nüüd võimalust liituda anonüümsete oliivikutega).

Kõik mu küljed, põhjad ja laed kokku kaalusid 1,5 kg rohkem, kui mulle mööndustegagi meeldinuks, aga et olen nii suurepärane inimene, võib mind ju pisut rohkem olla?

Mind tsiteeriti mainekas ajakirjas, pildiga ja puha. Ja kingituse sain ka veel selle eest. Super!

Väga hea päev oli. Ja raha jäi veel ülegi. Vajalikuks kaheks kuuks küll ei jätku, aga milleks nii kaugele ette muretseda?
Võib-olla ostan homme lotopileti ja võidan ;)
Või jääb varvas komistades rahapaja sanga taha.
Või elatun 2 kuud korilusest (kukeseened, mustikad), mida on kunagi praktiseeritud ja mis mõjus mu kokakunstile väga virgutavalt :D

2 comments:

Emmeliina said...

avaldus
palun mind võtta AO liikmeks. luban süüa nädalas niipalju oliive kui põhikiri ette näeb. pisikesed pikad purgikesed kasutan oma äranägemise järgi ja topin kasvõi harutatud pisinööpe täis. ei viska minema.

Anonymous said...

mina ka, mina ka tahaks AO liikmestaatust... kui ühingu eesmärk on ikka võimalikult palju oliive üheskoos hävitada?! :D