10 March, 2009

Kingitus õigele inimesele

Nii sisu kui pakend. Olen lõbustatud!

10 comments:

Asjadest said...

Mis siin naljakat on? Et magusained?

Ma lugesin esimese raksuga "Investeeritud kurgid".
Põhimõtteliselt miks mitte? Kurk ei pruugi üldse paha investeering olla.

tegelinski said...

Need kurgid on mõeldud "sakuskaks"...
et kui jõuad 10 korda kiiresti öelda "konserverveeritud", siis oled veel kaine ja võid edasi rüübata ja kurki peale ampsata.
Kingitus õigele inimesele... no ma ei tea ...

tegelinski said...

sry... konserverveeritus

Kaamos said...

Tegelinski ei tohi enam edasi rüübata, juba kisub kraavi :)

Kaamos said...

Ai kurja, ongi "KonserveerituS".
Vabandust, rüüpa edasi!

Oop said...

Esikyljel "Konserverveeritus", tagakyljel "kugrid". Ideaalne kink filoloogile, pakuks ma. :)

osaline said...

ja teatavasti vingerdavad küüpäeval valmistatud kugrid ise suhu :D

osaline said...

kusjuures leidsin täna veel paar joovet testivat ülesannet. ühest prestiižikast õppevahendist. seal oli veel huvitavat materjali, aga kuna ma vastuseid ei teadnud, ei jäänud see ka meelde. järelkordamisega on lihtne. ja nüüd kõik koos: esimese esimehe esimene esinemine.
ja veel: väheru käharatuharalised kährikkoerad.
:D

tegelinski said...

ehh.. ei saa ma nende väänamistega selge peagagi hakkama :P
...
aga muidu... ehk seal Indias räägitakse mingit murdelist eesti keelt?

helle said...

Ma ei suutnudki kokku lugeda - kaugele arenenud düsleksia;)