05 December, 2010

Jõulumeem


1. Kas sulle meeldib jõul? Kui ei, siis miks? Kui jah, siis miks?
Ma ei mäleta, et oleksin kunagi varem niimoodi jõule oodanud nagu tänavu. Ei teagi, mida loodan. Jõuluimet? :) Mulle meeldib, et selle aasta päkapikul on luba olla pisut aeglane ja hajameelne.

2. Sinu ideaalsed jõulud? Kuidas ja kellega koos tahaksid selle veeta?
Mul on alati olnud ideaalsed jõulud. Ka siis, kui üksi konutasin. Iga aasta teab, mis hingele hea on :)

3.Milline on su esimene jõulumälestus?
Mul on näärimälestused. Laeni kuusest, kukest kuuse ladvas, hõbekäbidega küünlajalgadest, madratsitereast põrandal, et kõik magama mahuks. Ja vanaema loetud luuletus: "Sa, jõuluvana, oled kiilaspea. Ka minul juuksed hõredad on, katsu..."(U. Laht) Vanaema pead ehtisid ilusad tihedad hõbevalged juuksed, aga salm kõlas kuidagi hirmus kurvalt.

4. Kas sa kartsid lapsena jõuluvana?
Ei, miks? Eriti tore oli onu Peeter :D

5. Parim jõulumälestus?
Vast vanaema juurest. Me tegime juba oktoobris tädilastega eeskava-plaane ja tüütasime siis oma tantsu, laulu ja näitlemisega täiskasvanuid, kes üritasid lukuaugutelekast saateid vaadata. Aga, jah, ma räägin ikka nääridest.

6. Lemmik jõulutoit?
See minu kurikuulus "köömned kapsastega". :P

7. Kus veedad sellel aastal jõulud?
Kodus. Kirikus.

8. Kas sul on mingeid jõulutraditsioone?
Ikka. Näiteks, et jõulupuu tüvest saab pärast luua- või rehavars. Et ma unustan jõulukaunistuse kuudeks välisuksele. Et kraavikaldalt valitakse alati välja kõige nirum puu. Et vähemalt üks plaaditäis piparkooke on küpsetatud kõhulahtisuse ravimiseks :D
Üks traditsioon meenus veel. Igal aastal üks uus jõuluehe kuusele.

9. Sinu jõulukingisoov?
Soe tuba, toit laual ja pere koos.

10. Parim kink mida oled jõuluks saanud?
Parimad kingid olen ise endale jõuluks kinkinud. Põnn2 ja Põnn3. Põnn1 oleks ka hea kink olnud, aga selle tegin endale naistepäevaks.

11. Kes ei peaks sellel aastal kinki saama?

No mis küsimus see on? :)

12. Mida soovid oma blogikülastajatele?
Ilusaid jõule ja heade kohtumiste rohket aastat!
...
Tiia meem ja reeglid. Vahendas Tegelinski.

3 comments:

tegelinski said...

Nagu näha, üles leidsid :)
Aga mis kapsastesse puutub, siis köömned sulle, kapsad mulle...

enetimm said...

Pani kohe tõsiselt mõtlema :)
Aitäh, proovin neile vastused leida!

Rattus said...

Andsin endast parima.
Ehkki sama siin, et jõul ja näär on lapsepõlves läbisegi.