06 November, 2011

Tänased toimetused

15 lehekülge näidendit. Kuulsaks sellega ei saa. Tuttavatelt peksa aga küll. Mis teha, kui ma olen nii fantaasiavaene, et kasutan näiteid elust. Või - mis ma saan parata, kui elu toob kätte nii head näited! Valmis ikka ei saanud. Otsin seda OLULIST.
:)

Keskpäeval helistas mulle võõralt numbrilt keegi hr. M. Kuna pähe turgatas 4 sellenimelist, aga vähemalt kolme hääl kindlasti ei klappinud, otsustasin, et see on too neljas - kõige ebatõenäolisem. Oligi. Vale otsus. :D
Hea, et suutsin selguse saabumiseni toru otsas vait püsida. :P

Veendusin veelkord, et äkkideed mulle ei sobi. Jõudsin autosõidul mõne minuti jooksul mitu korda oma plaane muuta, aga ellu viisin masinlikult ikka selle esimese. Polnud ka sugugi halb.

Sõin tühjaks kolmandiku kolmeliitrisest kõrvitsapurgist. Ei ole mõtet väiksematesse teha. Ei ole mõtet! :D

Pesapõnn sai endale elevandi. Nüüd pesevad terve õhtu koos kraanikausi juures hambaid. :P

Aga nüüd - teatrisse! Oi, seal on täna palju lilli. Tean üht tuttavat aednikku, kes aia roosidest tühjaks lõikus. :D Hea ajastus! ;)

No comments: