23 October, 2012

Külmapühadest ja muust

"Sööma!"
"Oh, väga hea, süüa saab. Ma käisin päeval kutsuga jalutamas."
"Kuts, kas sina tahad ka makaroni? Majoneesi või ketšupiga?"
"Koeraga. Koeraga käisin jalutamas."

"Emme, millal talvevaheaeg algab?"
"Jõuludest."
"Mis, kaks nädalat on puhkust? Jee!"
"Magad end oimetuks?"
"Ei, miks? Talv pidi nii külm tulema, et ma saan magada küll. Kui 25 kraadi külma on, siis mina igatahes kooli ei lähe."
"-25 on neile, kes tulevad jalgsi kaugelt metsast, mitte neile, kellel on paarsada meetrit bussipeatusesse."
"Hakkad mind autoga bussipeatusesse viima, siis lähen."
"Hakkan. Pool seitse (ups, tund varem kui tegelikult, aga hirmutamiseks kõlbab küll)."
"Eiiiii! Tegelikult... ma ei taha kah autoga. Ma küll ei viitsi igal hommikul autot bussipeatusesse lükata."

No comments: