23 January, 2013

e-laulupidu ja teised toredad mõtted

Kõrv muutis Ö E-ks. Aga miks ka mitte! Iseenesest vahva mõte ju. Neti- ja laulurahvas, nagu me oleme. :D

Pesamuna teises vabariigi otsas kurdab, et teksad läksid katki ja uusi saapaid ka vaja.
"Raha on kõik sinu käes!" üritan kohustustest kõrvale hiilida. "Meie siin Freddyga elame kokkuhoidlikult kuivikuid süües."
"Olgu, tulen, siis saame koos metssigu küttima minna!" lubab Põnn.

Kahtlustan, et selleks on mingit luba vaja, aga unistuseks tore küll.

"Lahe! Sa tee vibu, ma nooled!"
"Hah! Mul vibu olemas!"
"Sead on ohtlikud. Läheks hoopis ja kaevaks lume alt siile?"
"Ma söön parem kuivikuid."
"Otsas!"
"A kuule! Müüme maja maha! Ma täna geos õppisin, et Aafrikas mingid marjad või maniad elavad hüttides, mis on tehtud puudest ja sõnnikust. Freddy teeb sõnnikut..."

Nojah. Ja meie kahe poolt on puuded.

"Ma kardan, et selle korteri eest kuigi palju raha ei saa."
"SMS-laen?"
"Surra saab ka valutumalt."
:)

Kallid sõbrad, kes te juba konserve pakite ja võileibu teete! See oli lihtsalt üks meie jõhkra pere igaõhtustest unejuttudest. Kõik on kõige paremas korras. Kõhud täis ja toad soojad. 
Ilusaid unenägusid! :D

No comments: