16 January, 2013

Taas üks tore päev!

Põnn14 helistab: "Emme, kas sa poodi saad minna?"
"Mida vaja?"
"Meil läks suures toas pirn läbi. Ainult üks põleb veel." (Aga peaks põlema 6!)
"Vaata, ehk on kapis mõni pirn!" (Aeg-ajalt ostan neid hunniku.)
"Kas nad on seal kõik terved?"
"Noh, kui on kinnise karbi sees..."
"Ma ei julge!"
"Rahu! Kapis ja karbi sees ei ole nad reeglina ohtlikud. Aga kui kardad vaadata, pane ohutuse mõttes kummikud jalga!" (Lapsi on nii hea mõnitada. Ma ju sain aru küll, et ta pelgab: nüüd sunnitakse pirni vahetama!)

Bussis vestlevad kaks lasteaiasõbrannat:
"Mina hakkan suurestpeast Tallinnas elama!"
"Aga mina - Tartus!"
"Ma tegelt veel mõtlen. Äkki jään ikka koju."
"Miks?"
"Mul tuleb ju igatsus peale!"

Kodus mugime kolmekesi mandariine: põnn, mina ja Freddy. Kass ei arva sellest midagi. Nurub õue. Küllap kelgutama.

No comments: