06 October, 2007

Paadunud parempoolne

Kaasa saatis blogides kolades leitud saaki. Üks niisugune. Pidime peaaegu tülli minema, kumba pidi keerutab. Kaasa üritab selgitada, et asi on illusoorne: ei keeruta kujutis üht ega teistpidi. Ok, aga kuidas saab seda üldse teistpidi ringlemas näha kui kellaosuti suunas? Kaasa seletab jälle, et tegelikult... Kukele see tegelikult! Ta ringleb päripäeva! Teistpidi ei saa ju näha, kui on niipidi joonistatud! Kaasa veenab ma-ru rahulikult, et vaata vahepeal mujale, lõdvestu... No misasja! Ta keerleb kellaosuti suunas, ta ei saagi ju... Assa! Ma näen! Oligi! Aga kohe varsti mõtles ümber. Oot, ma proovin veel! La-he! Nii et siiski mitte üdini lootusetu juhtum :D

3 comments:

osaline said...

Olen siiralt pettunud, kui seesinane mustkunsttükiks osutub. Mul on juba leitud paar suuna muutmist mõjutavat meetodit. Nt lülitumine vene keelele. :D

Oop said...

Vene keeles pildivaatamine?!? :o

osaline said...

mhmh!